Thursday, January 18, 2007

dah dua malam berturut2 aku mimpi yang buruk sangat.. mungkin pada orang lain tak laa kot.. tapi pada aku kalau benar2 terjadi mmg sesuatu yang amat teruk dan buruk sekali... last 2 nite aku mimpi anak aku, last nite aku mimpi hubby aku. aku mimpi anak aku kena patuk ngan ular... selalu orang mimpi ular ni nak kawin kan?? takkan anak aku yang masih kecik lagi tu nak kawin... entah lah confuse aku.. apa pun mimpi hanyalah mainan tido.. hubby aku pulak... susah nak citer kat sini... tapi mmg nightmare laa.. hope so, ini cuma mainan tido & syaitan yang cuba mengganggu ketenteraman rumahtangga kami..

No comments: