Thursday, September 2, 2010

rindunya kat dorang nih.....!!! uwaaaaaaaa... kakak + adik ingat mama tak? rindu mama tak?

Jam = kesesakan jalan raya

dah 2 hari ni, (lepas cuti merdeka) aku pegi keje.. jalan adalah sangat jam... biasalaa tuh kan.... tapi bila dah jam.. maka.. sampai lambat laa kan... hmm tapi kat office ni lambat adalah dikira bermula dari jam 8.06 a.m (waktu ini anda dikira lambat 1 minit) heheheheh... sib baik kan... oh.. lupa nak cerita kenapa jam ek!! jam adalah disebabkan sinaran matahari yang sangat terik... opst 1 lagi... sbb lori2 yang x paham2 bahse.. orang dah kata tak leh lalu.. nak lalu jugak.. itu pasal laa jam... tapi hari ni polis tak de pulak.. dah malas agaknya nak menyaman lori2 itu kot!!

3 ekor !!!

3 ekor? apa yang 3 ekor?? ikan? ayam? kucing? bukan.. semer bukan.. anak2 ada kat umah mak kat seremban skang nih.. 31 hb hari tu htr dorang kat umah mak.. sebab hari ni.. ada undangan bukak pose (office hubby) kat holiday villa.. tapi sangat sedih sbb tak boleh bawak anak2... tu pasal kena tinggalkan dorang kat umah mak... jadi semalam lepas berbuka pose.. hubby ada laa call syira... tanya dia buat apa? lepas tu dia ada laa cakap... ayahh...mama belikan kakak tudung.. kakak dah ada 3 ekor tudung.... warna hitam, pink dengan pink lagi... wakakakakakakakakkka..... kakak oh kakak... hubby pun jawab laa.. kakak tudung kita tak panggil ekor.. tapi helai.. 3 helai...