Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 6, 2011

*&^%$

arghhhhh.. sangat2 bengang ok.. aku dah set mood dari umah, hari ni nak buat file mesyuarat sbb nak cuti 2 hari, tadika & taska anak2 tutup dapat notis from TNB ada gangguan elektrik satu hari suntuk...

apa memang aku kena tau seme benda ke? apa no faks menteri? add menteri? sedangkan semua tu ada dalam diari co. tempat ko keje skang ni kan? susah sangat ke nak bukak diari? plsss laa... cepat laa skit interview.. aku dah x larat dan tak kuasa lagi.... sbbkan ko keje aku semua tergendala... aku tolong orang buat keje.. tapi keje aku ada orang tolong??????

SENGALLL

No comments: