Friday, June 4, 2010

salahkah aku merasakan sesuatu di sebalik lagu itu!!

aku jarang2 tengok AF 8 (dah abis dah) penah laa dengar lagu ni.. tapi tak penah hayati lyric nyer.. satu hari terjumpa kat satu blog nih.. lyric lagu budak shahir nih.. sungguh menyentuh hati aku.. sbb mungkin aku ber'masalah' kot... sbb tu terasa sangat hati ni bila aku hayati betul2 lagu nih...
Tak perlu ucapkan sepatah kata kerna lantang terbaca dari muka kau dan daku sudah tiada keserasian di jiwa tak perlulah kita mencuba lagi betulkan kesilapan perhubungan ini bila setiap perbincangan menjadi perbalahan manakah agaknya cinta pasti embun pun takkan mampu menyubur sekuntum bunga yang layu pada musim luruh yang dulunya mekar di sinar suria bila sudah kering, pasti akan gugur seperti cinta kita yang jelas ternyata semakin lama oh semakin rekah menimbulkan tanya apa mungkin kita temu kebahagian dalam perpisahan usah titis air mata kau tangiskan ku dah cukup menampung selautan begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam kerna cuba menafi realiti
mungkin kah aku akan temu kebahagian dalam perpisahan? hakikatnya aku belum bersedia ke arah itu.. hati aku memberontak.. berdosakah aku sebagai seorang isteri merasakan apa yang aku rasa sekarang? tak nak fikir, tak nak fikir... positive.. be positive.. ada kalanya ada ketikanya.. hati ni sangat terguris.. namun tiada yang memahami jiwa dan hati.. cukup laa hati menangis.. puas mata menahan tangis... namun siapa laa aku.. cuma insan ciptaan Allah yang Maha Esa.. kuatkanlah hatiku Ya Allah.... Amin...

No comments: