Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 2, 2009

Ini laa department aku skang... boss aku ditukarkan ke Bahagian ini untuk memangku jawatan Pemangku Pengurus Bahagian Pembangunan Usahawan pada tahun lepas.. sebelum ni di Bahagian Biro Perkhidmatan ANGKASA (BPA) atau lebih dikenali dengan Biro ANGKASA. Sebagai seorang setiausaha / PA, ke mana saja boss aku ditukarkan, maka ke situ jua laa aku.... Boss aku adalah insan yang bernama Hj Abdullah Hj Jusoh itu (Hj AJ).. seorang boss yang bleh dikatakan...sangat2 BEST.. dan di sebelah boss aku itu adalah insan yang suka makan mee Har Mee itu..... Ho liau...
Dept. ini masih lagi belum ramai lagi.. maklum laa satu bahagian baru... sedikit masa nanti.. dept. ini akan develop sebagai satu bahagian yang agak besar.. berapa tahun lagi.. itu x dapat dipastikan... sejak didudukkan di bahagian ni laa aku semakin banyak keje.. dan keje itu semakin menjadi2... sehingga laa skang nih... dah lama sangat tak update blog... amik masa skit.. sbb boss2 skang ni tengah ada task force di sheraton subang.. so ada laa skit masa nak jenguk blog nih... tapi.. kat mana pun di campakkan aku insyaAllah aku akan cuba bekerjasama sebaik mungkin... ceeewaaahhhhh... choowwww..

No comments: