Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 6, 2007

!

selamat pagi...
dah 8 hari aku lalui kehidupan di tempat kerja dengan penuh kebosanan sbb boss aku pegi UMRAH.. minggu depan baru masuk keje balik! boring laa kalau boss tak de nih... tak tau nak buat apa... ke hulu ke hilir... entah apa2 ntah yang aku buat sepanjang 8 hari ni.. semalam jek rasanya buat keje berpekdah skit... buat card utk hubby sempena Father's Day.. aku mintak my sweet lil' gal bagikan card kat ayah dia... dia kasik kat ayah dia pastu dia lari + malu2 and senyum2 sendiri...
Penyakit bulanan datang menyerang.. dan tahap ketidaksabaran ku semakin menjadi2.. aku mohon pada Allah setiap hari.. berilah aku kesabaran dalam mendidik anakku & melayan karenah suamiku... aku mohon sangat2 pada-Mu ya Allah..
Insyirah semakin hari semakin ligat.. berjalan tanpa henti tanpa brake.. langgar meja ke, langgar dinding ke, tergolek + tertonggeng ke dia tak amik peduli... yang penting dapat jalan sana sini.. dapat sepahkan umah sampai umah jadi tongkang pecah, mama yang tak sabar ni asyik memetir + memanah... ayah jugak yang kena kemas umah... hehehe... by, kau lah satu-satunya insan yang cukup memahami diriku..
semalam sementara tunggu by amik, aku lepak kat taska syira... macam2 aku tengok karenah dia... yang paling aku geram dia pandai carik gaduh ngan budak umur 3 thn!!! Syira tarik rambut dia... pukul2 dia.. pastu dapat berita yang kurang enak daripada cikgu dia... syira gigit orang!!! gigit budak lelaki umur 3 thn jugak!! Ya.. Allah.. tak terkata apa mama jadinya...
skang ni pulak.. pantang ayah dia sebut 50/50 mesti dia mengepak nak terbang ( semer sbb iklan DIGI). Pengaruh iklan ni cukup kuat buat anak2 yang baru nak membesar dan suka meng'explore'.
Cukup laa dulu buat masa nih... ngantuk pulaks!

No comments: