Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 3, 2008

Jalan2 Perabis Duit!

Ahad lepas... 30 Nov 2008.. kami sefamily keluar rumah seawal pagi.. tapi tak de laa pagi sangat pun... dalam kul 10.00 a.m pegi ke ss 14, PJ (summit co.) ada warehouse sale tuk produk Pureen.. saja aja... bukan beli apa pun... cuma aku suka beli mandian jek.. sbb masa tu laa dia jual murah pun... beli vitamin, beli botol susu tuk anak2 yang bernilai cuma RM1.oo. dah puas kat situ.. destinasi seterusnya ke TTDI pula.. Southern Lion SB ada buat warehouse gaks.. kat bangunan BAKTI Siti Hasmah.. yang ni pulak untuk produk TOP, BioZip, Shkubutsu, Fresh&White, KODOMO Lion, ZACT, SYSTEMA, DOBI dll.
Banyak gaks aku memborong kat situ.. beli stok detergent.. yang aku rasa sangat murah...
detergent TOP 5 liter (RM 36.00 / 2 pax), TOP powder (RM 35.00 / 2 pax) dan lain2 barang yang agak murah harganya...
pic di atas tu di ambil setelah penat shopping.. makan di Pizza Hut, TTDI. Semer kelaparan + kepenatan akibat ikut mama yang giler bershopping... he he he...

2 comments:

ratna said...

nasha..baby boy ko ikut muka sapa ekkk..cute..

Nina Nazar said...

entah laa ratna... aku pun tak tau..!! aku ke? ayah dia ke?