Wednesday, October 15, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MUHAMMAD HARRAZ SAZALI

bangun tido terus bagi ayam makan
harraz (baru bangun tido) wit mama syira baru bangun tido harraz bersama sepupu sepapatnya...

bestnye main bunga api!!

Selamat hari raya aidilfitri buat kawan2 yang jauh tapi dekat di hati... malang buat aku.. raya kali ni tak sempat nak amik pic family aku.. hmm.. sedih.. raya tahun ni raya kat pahang, umah mertua.. tak kemana pun.. nak pegi umah bestpren aku pun tak terpegi2.. bengang jugak laa rasa.. buat kawan2 yang mengenali aku.. selamat hari raya.. aku mintak ampun + maaf kalau selama kita kenal aku ada sakitkan hati kawan2, terlanjur kata & bicara yang membuatkan hati kawan2 aku tersinggung.. maafkan laa aku ye..

2 comments:

Emy said...

alahai baby boy pakai bj melayu la pulak.. budak2 skg harus bergaya! harraz ni muka papanyer la..

yatispeed said...

ada gaya la syira bagi ayam makan..cam dah biasa ajer..so cutteee!!! harraz muka papa dia ..betul kata emy..