Monday, August 25, 2008

hiii

dah lama x post kat blog ek.. sory blog.. banyak sangat keje (ayat + alasan biasa). x de citer nak citer kat blog ler.. ni pun kita post pic anak2 tersayang aja.. ni pun sementara tunggu hubby aku sampai.. ni je yang sempat nak upload.. nanti2 kalau x de kerja upload lagi..

4 comments:

Nazathul Hamimi said...

hai nasya, dah besar dah anak2 nasya.. makin comel dan bulat...

syukur dah sepasang kan..

Y@ZeD@ said...

Nasha, slmt berpuasa utk ko seisi kuarga..

Emy said...

nasha.. wah dh berapa bulan tuh? kakak pn dh besar.. bulat sggh mata anak ko.. selamat berpuasa...

mama insyirah + harraz said...

MC DA + EMY.. SELAMAT BERPUASA..
DAH 3 NAK MASUK 4 BULAN..