Tuesday, December 26, 2006

kenapa jadi cam ni!!

pic ni masa syira umur lebih kurang dalam 4 bulan... mmg dari kecik ayah dia suka no ajak anak dia main "benda alah" nih.. (giant kelana jaya) mana2 pegi mesti nak dinaikkan anak dia atas "benda alah" nih. si kecik ni apa lagi bukan main suka ler dia. asal nampak benda ni kat mana2 mulut dia dah bising. kalau tak naik dia bantai melalak. tu laa penangan ajaran sesat ayah dia. semalam pegi 1 utama. saja jalan2 bawak si kecik tuh.. jalan punyer jalan nampak laa "benda alah" ni. kekononnya syira menegur ler "benda alah" nih. then ayah dia tanya.. "sayang nak naik ke?" cam xcited ler pulak dia masa tuh. bagai nak rak carik syiling nak cukupkan singgit.. letak dia kat situ.. "benda alah" tu pun bergerak laa.. tetiba si kecik ni paling kan muka dia kat ayah dia, rupa2nya dia takut... KENAPA JADI CAM NI, aku pun tak tau... entah sejak bila dia takut pulak dengan "benda alah" ni pun aku tak tau.. ni lagi satu pic dia tengah ketakutan... aku pun tak faham ler kenapa dia takut sangat... ni masa makan kat KLUANG STATION kat 1 utama... minum air kopi ngan roti bakar jek... syira makan fries. aku rasa ni laa "penyebab utama" yang buat dia takut pada "benda alah" tu tadi. sekarang ni tiap kali aku nampak jek patung mc d ni aku akan tunjuk kat dia... and si kecik aku nih mesti tutup muka dia kat bahu aku... takutttt! syira.... syira....(aku rasa dia takut kat mulut yang besar tu ler..)

No comments: