Wednesday, August 18, 2010

terlajak...

hari ni tak bangun sahur... uwaaa... frust.. sbb apa?? sbb hubby cakap dia nak goreng nasik tuk sahur pagi ni... tapi nasik goreng tinggal nasik aja dalam rice cooker tuh... kenapa terlajak pagi tadi?? sebab... cat bilik kakak (syira) sampai kul 2.00 a.m. abis dah dia sebok sangat dok tanya bila nak cat bilik dia kaler pink.. so misi pun dijalankan malam tadi.. tak sangka bilik sekecik tu pun amik masa yang lama kitaorang nak cat.. sebab kena cat dua kali... second layer baru nampak cantik & smooth (katanya....) abis sudah misi mengecat.. tapi tak kemas lagi bilik tuh.. malam ni pulaks baru nak kemas semula.... sekarang ni status saya adalah mengantuk tahap cipan... chowww.. bos dah nak pegi putrajaya... so boleh laa lelap kejap.. hehhehehehheeh

1 comment:

yatispeed said...

kasi tunjuk gambar bilik kaler pink tu nanti ek? best jer bila dah personalize bilik anak ngan warna yang dioang suka..kan?selamat berpuasa,nasha!